ÖNEMLİ DUYURU !!!!!!

önemli duyuru ile ilgili görsel sonucu

Arkadaşlar biliyorsunuz ki blogger kullandığım için size videoları atamıyorum ya da atabilirsem de kalitesi kötü bir şekilde yayınlanıyor.

 Ve ben de çoğu kişi gibi bir öğrenciyim ve önemli bir sınavım var ona hazırlanıyorum o yüzden size daha az zaman ayırmak durumundayım.

Ama merak etmeyin sınavım bittikten sonra size daha fazla zaman ayıracağım ve blogger yerine başka bir web sitesi kullanıcağım tabi sizden de destek bekliyorum (yani çok fazla okunur ya da takip edilirse ama fazla takip edilmese ya da okunmasa da yine de devam ediceğim belirtmek istedim.)

ÇOK UZATTIM ÖZÜR DİLERİM VE OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!!!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hades'in Evi

Key Words - Anahtar Kelimler - Ключевые слова

Athena'nın İşareti